Intrebari frecvente (FAQ)


Ce beneficii pot avea accesand site-ul FunGroup?

In fiecare zi, FunGroup va aduce oferte fara concurenta cu reducere intre 50 % si 90 % pentru produsele si serviciile celor mai tari restaurante locale, cafenele, pub-uri, saloane de infrumusetare, centre spa, pentru concerte, excursii de neuitat in locuri inedite şi multe altele...


Trebuie să mă înregistrez pe FunGroup pentru a beneficia de oferta zilnica?

Da. Înregistrarea este gratuită şi nu implică niciun fel de obligaţii din partea ta. A fi membru FunGroup înseamnă a nu rata cele mai bune oferte din oraşul tău. Zilnic vei fi conectat la cele mai interesante evenimente şi activităţi la preţuri incredibile.


Ce trebuie sa fac pentru a beneficia de oferta zilei?

E foarte simplu: apeşi butonul „Cumpără” înainte ca timpul rezervat ofertei să expire, introduci datele de plata şi ţii pumnii strânşi ca destui oameni să se înscrie pentru ca oferta să se activeze.


Ca sa beneficiez de oferta imi pot invita prietenii?

Bineînţeles că poţi răspândi zvonul spunându-le tuturor despre ofertă. Împărtăşeşte cu prietenii tăi pe Facebook , Twitter sau e-mail şi bucuraţi-vă împreună de cele mai mari discounturi!


Ce se întâmplă dacă ofertele FunGroup nu atrag suficienţi cumpărători?

Nimic. Cu excepţia părerii de rău de a fi pierdut o mega ofertă. Rezervarea ta de pe cardul de credit va fi anulată şi nu ţi se va retrage nicio sumă de bani. Şi dacă nu vrei să ratezi următoarea ofertă, poţi oricând să aduci cât mai mulţi oameni să se înscrie!


Cum pot valorifica voucherul?

Dupa confirmarea comenzii tale vei primi voucherele pe e-mail si in contul tau personal de pe FunGroup la sectiunea „Cupoanele mele”, dacă ai plătit cu cardul. Dacă ai plătit prin transfer bancar, durata procesarii plăților este mai mare, iar voucherele se trimit după confirmarea plăților în sistemul nostru. Trebuie doar să printezi cuponul şi poţi beneficia de ofertă oricând conform Termeni voucher. În cazul în care cuponul tău este blocat de un antispam prea puternic, poţi oricând să intri pe www.FunGroup.ro şi vei găsi o copie a cuponului pe profilul tău de utilizator, secţiunea "Contul meu".


Trebuie să-mi folosesc voucherul FunGroup în aceeaşi zi?

Nu. Majoritatea ofertelor pot fi răscumpărate pe durata mai multor luni, aşa că stai liniştit, dacă cumperi o ofertă, vei avea destul timp să o foloseşti.


Pot fi combinate una sau mai multe oferte?

Din păcate, nu. Doar foarte rar un comerciant va permite folosirea mai multor cupoane pentru achiziţionarea unui serviciu care a beneficiat deja de o reducere considerabilă.


Pot returna un cupon FunGroup?

O să facem tot posibilul să fii întotdeauna satisfăcut. Dacă există vreo problemă în legătură cu oferta, te rugăm să ne anunţi în termen de 14 zile de la data achiziţionării şi ne vom ocupa de orice nemulţumire.


Pot cumpăra cupoane din ofertele anterioare?

Nu. Ofertele sunt valabile doar pentru o perioadă limitată. Odată atinsă această perioadă, oferta nu se mai poate achiziţiona. Însă te poţi înscrie la newsletter şi vei primi pe e-mail oferte asemănătoare.


Am primit un mesaj cu eroare „Plata nu a fost înregistrată cu succes”. Ce se întâmplă acum?

Verifică, te rog, următoarele: - Să ai un card de credit/debit valabil; - Să ai destui bani pe card pentru a face achiziţia; - Informaţiile de plată introduse sunt corecte şi la zi.


Ce înseamnă „Oferta s-a activat!”?

Înseamnă că fiecare cumpărător va beneficia de ofertă şi că încă poţi să achiziţionezi cupoane, doar în cazul în care timpul de achiziţionare nu a expirat, iar oferta nu are cantitate limitată.


Acceptaţi doar carduri?

FunGroup îţi pune la dispoziţie mai multe modalitati de plată, printre care: plata prin card şi prin transfer bancar.


Când pot începe să-mi folosesc cuponul?

Foloseşte cuponul conform Termeni Voucher, pentru fiecare ofertă în parte.


Cum fac cadou un voucher FunGroup?

1. Cumpără cuponul cum o faci în mod normal;

2. Când oferta se activează, găseşte cuponul în contul personal de pe site la sectiunea "Cupoanele mele";

3. Salvează voucherul şi fie îl trimiţi pe e-mail, fie îl printezi şi îl înmânezi personal.

 

 

In cazul in care aveti si alte nelamuriri, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: info@FunGroup.ro sau la telefon: 0332.88 33 88.


Va multumim!

mergi sus ^

Asistenţă clienţi

0332.88.22.88 0752.07.88.04

info@FunGroup.ro

Luni - Vineri:
intre orele 9:00 - 18:00